har suttit inne hela veckan & rökt braj på mitt rum, tjarrrrå

Ett två. Nu kör vi. Jag ber om ursäkt till dom jag gjorde ledsna igår. Känner mig lagom hopplöst vilsen. Jag vet inte vad eller hur jag ska göra. Jag kommer göra någon ledsen hur eller hur, vilka val jag än gör. Jävla söndagar som får mig att tänka efter. Jag har ångest över precis allting. Jag har ångest över att jag har 4 skoluppgifter tills imon & att jag inte har gjort dom. Jag har ångest över hur jag ser ut. Dessa är bara 2 exempel som jag inte orkar göra nånting åt trots att jag vet att jag skulle må bättre om jag rättade till dom. Ska i alla fall försöka. Om det inte gör det får jag söka min lycka någon annanstans, typ. Fort. Eller nått. Jävla babbel. Nu ska jag träffa 2 bra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0