en fin torsdag

Nu sitter jag här...igen! Är bara så glad för att idag har varit en väldigt bra dag. Har umgåtts pretty much med mina fina vännisar i skolan, ätit jordgubbar i solskenet, nästan blivit påkörd & spenderat x antal timmar på gymmet. Väldigt bra alltså. & nu sitter jag här med ena ögat på datan & andra på Big Brother. Bra det med. Det tredje är på mobilen, så att säga. iih. Imon blir det först en löprunda & sen tandläkarn. Vafan ska jag säga om att mina tänder är helt trasiga? "Jo eh, jag öppnar flaskor med tänderna". Njae. Sen 2 lektioner, stan & spinning. Rätt bra fredag faktiskt. Är lite pepp på helgen med. Fan fan fan va jag tycker bra om mina tjompisar. Dom är lycka för moi!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0