19 marssss

Okej, jag veeet att jag bombar min blogg med 100 inlägg - men jag har brutal överskottsenergi. Efter ett lååångt & givande samtal ikväll känner jag att jag är på fötter igen. Jag får äntligen leva ut, helt & hållet! Känner ett sånt galet lyckorus just nu, kan inte riktigt beskriva det. Whi. Bara en sak som bekymrar mig, men annars - nä! Det som hände för två helger sen, tre helger sen, fyra, fem, en månad sen, två månader sen, 3 månader sen - det har aldrig hänt. Bäst att bara glömma, för jag orkar inte hata. Uäh. Peppar i alla fall galet med Christopher S feat Brian - for you. Ska upp om 6 timmar & jag veeet att jag borde sova, men jag kan inte! Imon (eller aa idag då) är det klackarna i taket & whoop whoop. Fan va jag tycker bra om mina fina vännisar, mja!


PUHUHSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0