slå dig ner & låt mig ljuga för dig

Vilken bedrövlig dag. Jag vet varför jag är som jag är nu. & det gör så jävla ont. Det som är värst är att världens fortsätter vara precis som den alltid varit. Allt rullar på som vanligt. Ingenting stannar upp, ingen stannar upp & väntar mig. Känner dessutom hur jag underskattar allting. Speciellt mina vänner. & att jag inte kan sluta bete mig som ett as mot mig själv. Jag är ett riktigt monster mot mig själv. Förstör mig både på insidan & utsidan. Meeen, nu ska det ju faktiskt bli bättre. Min lösning på allt ligger i väskan. Helt okej ändå.

Ikväll blir det i alla fall sushi med bra folk. Sen imon blir det jobb & på kvällen vankas det drinkkväll. Ja, jag är så jävla värd alkohol nu haha. Även att jag inte borde.

PUSS



Det är för sent för att ändra sig
Å går vi nu går vi hem till mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0