7 april

& 6 månader tills jag fyller 18, heja!
Har vaknat på så fel sida idag. Skulle kunna be hela världen dra åt helvete - så illa är det. Tur då att jag bara har typ 1,5 lektion haha... Annars hade jag nog övervägt att stanna hemma, för andras skull. Nej, men. Det spelar nog ingen roll hur jag mår, jag är glad utåt ändå ha-ha. Trots allt så ser min dag faktiskt bra (?) ut. Ska på anställningsintervju & sen en massa träning. Det blir bra. Helgen är fortfarande ett frågetecken & det gör mig irriteeerad, hu!
PUSS




Hoppar & klappar händerna för att jag i alla fall har världens bästa syster.
Bild 1 från 2009, Bild 2 från flyget till Turkiet 2010.
Love u Frank!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0