22 april

Efter att ha pendlat mellan hyperaktivitet & psykbryt hela natten är livet just nu mer än okej. Älskar vädret tusen gånger om. 15 grader i skuggan här, ojojoj. Dagen kommer att bestå av massa städ & fix för att jag senare framåt kvällen kommer att få besök av massa fint folk. Hur bra? Det blir grillning & alkoholförtärning (dock inte för moi). Är lite pepp faktiskt, ingen aning varför. Dock är det ett riktigt minus att jag ska jobba tidigt imon & att jag kommer vara trött... Men heeey, vad gör det om hundra år. Älskar påsklovet, älskar att helgen förmodligen kommer att bli superduper, älskar att jag beger mig till Sthlm på måndag till onsdag, älskar att det är valborg nästa helg, älskar att det ska va fint väder hela veckan. Det mesta känns alltså, ja, skitbra!


PUSS


Saknar sommar 2009. Speciellt den här kvällen. Sista helgen på sommarlovet. Även att det var för mycket snusk & alkohol. Jag vill bara må som då! Som en jävla kung. HEJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0