17 april

Ligger & glor upp i taket. Lyssnar på Släpp mig fri & fumlar lite. Är trött på folks pissiga attityder. Är trött på folk med förutfattade meningar. Folk som snackar skit. Att jag inte kan stå på mig. Att jag bara tar in det folk säger om mig istället för att rycka på axlarna. Jag har nog inget att säga om gårdagen. Det var kul. Sen hände det väl saker som var mindre bra saker, men det gör det alltid. & nu är det dags att förändra det. Det blir bara värre & nä, så kan det inte fortsätta. I alla fall. Just nu orkar jag ingenting & allt känns bara tungt. Har i alla fall haft en bra kväll med picknick med 2 världsbra vänner & har även gått i 1 timme & 40 minuter på en landsväg utan skor. Heja heja.
För övrigt spottar jag på livet just nu & jag ska sluta bry mig. Är trött på att bli nertryckt haha.

puss från ATTEEENNNTTION WHOOOREEEENN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0