13 april

Somnade 4 av 6 lektioner idag, score! Mår inte alls bättre idag & behöver rutiner. Nu har i alla fall mamma lovat att hjälpa mig. Så nu blir det morgon-pw varje dag + en massa träning - för att rensa huvudet & kroppen. Imorgon blir det telefontid med läkare, möte & matteprov (som jag har brutal ångest över för att jag inte kan något. Så ja, jag överdriver inte när jag säger att jag vet att jag kommer att få IG). Längtar inte ens till helgen, som jag brukar göra. Vill helst bara dra täcket över huvudet & sova till den 25e april för då åker jag till Sthlm. Vill inte träffa någon, vill inte ha kul, vill inte umgås. Men det blir väl bättre. & s-o-r-r-y för alla deppinlägg, men ja, det blir så nu haha.

PUSS




smoking cigarettes at your doorsteps
sticking here like glue
another one aimless fight
no one's got the right to turn your pink world blue
I'm no good for you
and you know it too


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0