12 april

Har lust att ge mig själv en jävla smäll i ansiktet för ingenting är fan okej. Jag ser det så klart. Folk drar sig undan, ignorerar & försvinner. Jag mår mest illa, yrar lite. Gick hem tidigare idag för att jag somnade under alla lektioner. Har försökt sova nu lite när jag kom hem, men det går inte. Under flera veckors tid har jag sovit 3-4 timmar per natt, max. Dessutom tjuter jag hela tiden - utan anledning. Familjen rycker på axlarna. Alla andra med. Hur ska jag orka med allt omkring mig när jag inte ens orkar med mig själv? Näe, fy. Just nu känns ingenting alls okej.

PUSS

The man said 'why do you think you're here?'
I said 'I got no idea
I'm gonna, I'm gonna lose my baby
so I always keep a bottle near'

He said 'I just think you're depressed,
kiss me here baby and go rest'


Passar bra idag, eh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0