update 05nånting, eller vafan vet jag

Ett eller två glas blev en flaska, som blev en flaska & ett x antal shots & anda alkholhaltiga drycker, mjaa. Jag tycker själv att jag höll en rätt jämn nivå genom kvällen i alla fall! & faaan, va kul jag hade. Ska man dricka, då ska man fan gå lös med - så är det bara! Är i alla fall nyligen hemkommen efter en lååång sväng runt staden med en väldans gammal saknad person. 2,5 år sedan, helt sjukt. Att sakna? JA, att sakna! Ikväll har jag i alla fall inte gjort något jag kommer har ångest över idag (söndag) & det känns hur skönt som helst. Känns som att livet håller på att vända nu & min kickstart får jag på måndag, woooho! Nu ska jag kolla på Lilja 4-ever & önska att jag va ryss, sen sova hela dagen imorgon - PUSHUSHSUSHSSSS ma ha ha ha



love.love?LOVE.

miss;MISS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0