innan jag pinnar iväg mot gymmet

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Ja, minst 5 cm längre!
Skulle du vilja väga mer?
Nej men mindre.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Ja.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Jo
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Klockan är strax innan 8 på morgonen, njaae

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Nej!

Kan du slicka dig på näsan?

Men nej.

Kan du kolla i kors med ögonen?

Ja.

Kan dina föräldrar lita på dig?

För det mesta tror jag haha.

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Åhå nej

Kan du vara på fest utan att dricka?

Haha, vi får se.

Kan dina vänner lita på dig?

Ja!

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Redan gjort.

Kan du suga?

Hahahaha?

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Jadå.

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Ja, många gånger

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Ja

Har du ett syskon?

En fin lillasyster

Har du varit full den här månaden?

Haha ja!

Har du någonsin haft sex med någon?

Ja.

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Oj, ja!

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Nej, jag har tråkigt

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Ja, nyss

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Yes

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Nej.

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Nej.

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Haha ja?

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Ja.

Har du haft sex med mer än tre personer?

Ja det har jag.

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nej.


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Jag har 5 I guess

Vem älskar du?

Min syster

Vem hade du senast sex med?

Ha ha ha, snälla...

Vem vill du bli full med?

Mina vänner, dom är bra roliga haha

Vem är den bästa artisten?
Men vet inte

Vem pratade du senast i telefon med?

Syster

Vem har du en liten crush i?

Heeeh ingen

Vem är snyggast i världen?

Oj, jag vet inte!

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Haha nån fattig i afrika eller nått

Vem är snällast i världen?

Men jag vet inte. 

Vem vill du prata med?

Ingen just nu

Vem sov du med senast?

Paaass!

Vem såg du full senast?

Vet inte vem, men öh...många?

Vem vet allt om dig?

Min syster

Vem kysste du senast?

Alltså haha.

Vem kan berätta allt för dig?

Haha min syster här med

Vem kan du berätta allt för?

Fortfarande min syster
Vem hatar du?
Haha har aldrig "haaatat" någon innan, men nu så. En, eller två kanske...höh

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0