Hylla min ungdom labaradibidibidobedam

Dagen som var sämst blev rätt bra trots allt. Mötte viggi & maja & drog runt med dom lite. Är så glad att jag har så fina människor i min omgivning. Jätteglad. Haha, fy, mina svängningar är inte att leka med alltså. Inte alls. & aa nudå. Har stoppat i mig massor av saker som förstör min mage. Jag förbannar mig själv varje gång. För att jag förstör för mig själv. Men det blir bra, tror jag. Eller aa, hoppas jag. Det behövs bara lite kontroll & en näve självdiciplin & det vet jag att jag har. Ska bara leta fram det, tills imon:) För morgondagen, den kommer bli såhäääär bra känns det som!


PUSSAR

Thats right, back in the days man levde för att digga Petter
Samtidigt som jag förstörde mitt liv med cigaretter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0