har inte ens tråkigt när kvällen inte blev som den skulle, eller?

1. När grät du senast? - Några dagar sedan

2. Har du lätt för att bli kär? - Alltså, sådär att jag tror att jag är kär - JA. Men inte på riktigt
3. Vilken låt är bäst just nu? - My feelings for you remix, bara för att jag är festissugen
4. Är du snål eller generös? - Riktigt snål mot mig själv (oftast), äckligt generös när jag är full - då jag ger bort typ allt jag har haha.
5. Sarah Jessica Parker eller Jessica Biel? - Ingen av dem, hu!

6. Vilken är din absoluta favorit godissort? - Åh, jag vet inteee.
7. Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbakadragen? - Ja, det berors väl på. Oftast är jag väääldigt öppen, lite för öppen kanske. Fast, brukar va duktig på att hålla saker inom mig, tills det passerar en viss gräns. Då läcker jag rejält haha.
8. Vad tar du med på en fest? - En flaska vin, eller en flaska sprit - tyvärr. Fast nu har jag ju gått & blivit nykter:)

9. Har du ett bra självförtroende? - Sämst i Sverige typ.

10. Nämn tre snygga kvinnliga modeller. - Snejana Onopka, Ruslana korshunova & Adriana Lima, mmm

12. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? - Haha jag vet inte. Prata & skratta mycket. Är så svag för smöööriga personer!

13. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut. - Nikki Sixx kommer alltid vara snyggast.

14. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mob? - Emma Olsson

15. Hur ska du fira alla hjärtans dag? - Haha nästa år då eller? Förhoppningsvis med någon.
16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? - Hus?
17. När drack du alkohol senast? - 2 helger sedan.
18. Vad har du för märke på din mobiltelefon? - Sony Ericsson

19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad. - Träna, fina vänner & när jag ser på kontot att jag inte är pank, typ haha

20. Bästa boken du läst? - Att älska som en porrstjärna

21. Nämn dina närmsta vänner. - Vet inte riktigt, men maja emma lisa sofia malin kanske?:)

22. Vad har du för planer för denna dagen? - Ligga hemma & dö, typ. Kolla Big Brother & sakna
23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar? - Pluggar, tyvärr

24. Hur många barn vill du ha? - 3, minst! Men inga egna.
25. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? - Nej.

26. Vilka länder har du besökt? - Typ 6 haha
27. Nämn 3 saker som gör dig riktigt arg. - Mammas & pappas snea åsikter om vissa saker, skitsnack & svek, hu!
28. Brad Pitt eller Orlando Bloom? - Orlando tror jag.

29. En typisk utekväll för dig, hur ser den ut? - Haha, i stora drag - Förfest, dricker, blir gladast i världen, dricker lite mer, dricker lite för mycket & för snabbt, gör helsjuka saker, vidare till en annan fest/evenemang, snubblar in till stan, träffar någon att gå hem med (INTE SÅ). Dagen efter vaknar jag & har panik & brutal ångest. Inte så kul va?

31. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv?- Alla har väl en egen vilja. Så om man vill det - go for it!
32. Film hemma eller bio? - Bio.
33. Vem fick du senast sms av? -  R.
34. Vem ringde du sist? Mamma kanske
35. Hur är ditt humör just nu? - Inte alls okej, nähehee
36. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? - Alltihop utom ögonen. Förstår ni då vilka komplex jag har?

37. Är du i någon form av förhållande just nu, dejtar, kk, tillsammans? - Haha....

38. Är utseende viktigt för dig? - Absolut

39. Hur många konserter har du varit på? - Några få

40. Något du inte kan leva utan? - Vännerna, tror jag. Är galet sällskapssjuk
42. Tycker du att folk kan och ska se upp till dig? - Nej, inte alls

43. Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då? - Verkligen

44. Vad tycker du om adoption? - Vill själv adoptera, så ja, jag är SÅ PROOO

45. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? - Berors väl på hur stor åldersskillnaden är & vilken ålder man är i.

46. Trivs du med ditt liv just nu, eller du vill göra några ändringar? - Jag trivs emot vad jag tidigare har gjort. Men är inte nöjd.
47. Hur länge varade ditt längsta förhållande? - Typ 7 månader. Jag tröttnar snabbt.
49. Vilken kändis har du fått höra att du är lik? - Hahahah, Lindsay Lohan för typ....5 år sedan?
50. Nämn 3 saker inte många vet om dig. - Jag är grymt äcklig väldigt ofta, haha. Jag har problem med det mesta i min kropp - ledproblem, fel på tänderna, sne rygg, hudproblem, magproblem osvosv. Jag är ofta väldigt, väldigt ledsen. Men är alltid glad utåt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

onödigt med komplex. För du är otroligt fin

2011-04-10 @ 19:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0