dessa söndagar

Söndagar är laddade med ångest, så är det bara. Bara för att söndagar kommer efter lördagar & lördagar är bästa dagen i veckan. Blev massa bakismat & skitsnack med Sofian & Maja hela eftermiddagen, så bra! Kommer hem, & möts av mindre roliga saker. Känner att det kommer att bli kul att gå till skolan imorgon, hell yeeah. Ikväll ska jag i alla fall fixa ihop allt med äckelJohannesburg. Orkarrrr inte. Sen imon har jag lagt upp ett litet schema för jag är tillbaka på ruta ett nu. peppppptttt


PUSS

Juste ja, ikväll är det fest hos mig...hehhhh.
know what I want I want you alone
a private party when the crowd is gone
lets get it moving let me take you home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0