älskade lördag

Viiiilket väder & vilken bra dag det faktiskt är! Var på gymmet fram till kvart i 12 & efter det mötte jag Sofian på stan. Sen blev det en promenad hem i det fiiina vädret. Allt känns så lätt nu, som att allting kommer att bli så mycket bättre. Vinterdepressionen är officiellt över! Välkommen våren, välkommen nya tag, välkommen nytt liv for moi. Mja. Ska snart ta & powernappa lite innan alla brudar kommer hit. Det blir förfest här & senare fiiieest. & jag är inte nöjd förrän jag sett allt - dans, hångel, snefyllor, galenskaper. Ja, listan kan göras lång. & ikväll är Sofie nykter, heja heja! & jag är pepp ändå, så in.your.face! mo ha ha PUSS S S


(haha ursäktar min bedrövliga stavning idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0