27 mars

Lyckorus i för höga doser! FA-A-AN vilken bra kväll det var igår. Låt oss säga såhär - alla var mer eller mindre stupfulla, haha. Jag hade askul. Liksom, det blir vad man gör det till. Om du sitter i soffan hela kvällen & surar, klart somfan att du har tråkigt. Men näe, jag hann med mycket & de flesta andra med. Tamponger i näsan, badkarsfest, 19 stjärnor på himlen, salt & peppar & så en massa dans. P-p-private PAAARTY. Hamnade tillslut, tråkigt nog, på planeten. Fast..det var inte så tråkigt med tanke på sällskapet vid bordet bredvid, hö-hö. Slutade i alla fall med att jag sov hos R & nu är jag precis hemkommen därifrån. Sen att vissa dåliga saker hände igår med, det bortser jag från. Idioter finns det gott om överallt & jag tänker inte påverkas i alla fall!


Nu blir det bakiskäääk med bra bruudar. PUSSSSSSSSSS




Absolut roligaste bilden som än så länge kommit upp på facebook, ahhahah. Tror att någon/några va rätt full igår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0