21 mars

Har knappt sovit någonting inatt för min förbannade hals som visst bestämde sig för att svullna igen, mysigt! Så det var bara att bege sig till doktorn imorse där jag fick nån medicin som nu skulle fixa till det inom 3-4 dagar. Alltså, jag kan inte ens svälja så går & spottar hela tiden haha. Ska jag hålla på såhär så länge? :( Aja. Ska snart sätta igång med engelskan som visst ska va klar tills på onsdag. Jag.orkar.inte. Förutom dessa jobbigheter är livet väldigt bra faktiskt. Det blir ännu en 18årsfest i helgen & ja, I'm happy happy. Lite lyckorus över det mesta faktiskt. Det är säkert vårvädret. Man brukar ju bli sådär vårkåt eller vad det nu heter, haha.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0