20 mars

Ja, jag har sovit hela dagen, typ. Så skönt! Spekulerar lite kring gårdagen. Förfest hos mig, jo det var ju bra. Vin & shots. Hm. Gjorde ballongkukar till Jacke (sorry ordvalet haha). Dansade & sjöng lite. Gick iväg till Jacke. Roligt folk. En barbaradocka (??), mer alkohol, massa musik, lyckorus. Tydligen var jag ledsen med, men det gick väl över ganska fort. Taxi till stan, femtioelva rökpauser, en korvgubbe, hundra gapskratt. Klockan blev halv tre. Blev hämtad av en gammal saknad vän. Massa prat. Tiden försvann & helt plötsligt satt vi utanför mig vid halv 5. Exakt som för sisådär 2,5 år sedan. Som vid staketet, vid lykthuset, vid äppelträden, vid Jehovas. Jag har saknat såntdär.
I alla fall. Sitter & knåpar ihop en muntligredovisning om Johannesburg på engelska. Det går sådär för jag kan inte sluta tänka på annat. Imorgon ska jag ta tag i mitt liv på riktigt för nu mäktar jag med det. Fa-an va bra. Men idag är jag bakfull, har ont i huvudet & måste hämta min cykel & orkar alltså inte. Imon blir bra. wihuuhuh


bilder kanske kommer, om lämpliga finns haha
PUSS!


paper hearts and memories
broken notes in melodies
decorate my mind in black and blue
paper heart
just one regret something
I can not forget

it's hard to tell you 
why I ever let you get away



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0