18 mars

Vaknade vid 8, sååå skönt! Skönt att inte gå upp vid 5 för en gångs skull, moha. Sitter & dricker kaffe & ska strax springa iväg mot skolan i detta snöoväder(!!!). Trots detta kan inget förstöra mitt humör idag, noway! Blir lite skola fram till 2 med muntlig redovisning & annat jobbigt. Efter det stan en sväng & mellan 3 & 6 infinner jag mig på Friskvårdshuset. Känns bra. Ikväll blir det massa mys & en långpromenad - looove! Även lite planering inför imon som bjuder på feeeest & förfest hos mig. Ser riktigt bra ut! jaaa, jag är lite peppppp. Även lite pepp på livet för en gångs skull


PUSS



DU skapade lugn i mitt kaos. Nu frågar jag dig - vart är du NU?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0