17 mars

Torsdag. 2 dagar kvar i skolan, såå skönt! Alltså 2 dagar till helg. Helgen bjuder på fest, heltnyktert dock. Har upptäckt finessen med att vara nykter & samtala med onyktra personer. Väldigt underhållande. På köpet slipper jag ju ha ångest på söndagen, skämma ut mig, bli bakfull & göra saker jag ångrar. Hur bra? I alla fall. Sitter & glor lite vid systers dator. Kollar igenom en massa bilder. Fina bilder, bilder som ger mig ångest. Bilderna från i somras är värst, hu. Aja. Ikväll blir det en massa träning & försöka lägga mig skapligt tidigt. Låter braaa. PUSS



Hittade en bild på en snygg brud från i somras. Faaast...Näe. Första & sista bilden jag nånsin kommer att lägga upp från detta. Huäää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0