15 mars

Seg dag med jobbiga lektioner & jobbig trötthet. Somnade till var & varannan minut på matten haha. Känner mig så galet trött både fysiskt & psykiskt. Det här tär på mig. Jag vill bara ha lite balans i mitt liv. Just nu är jag kaos.
I alla fall. Sprang in på stan en sväng efter skolan & köpte en kjol & begav mig efter det till gymmet. När jag börjat träna lite sa kroppen stopp - det gick inte. Huvudet dunkade & jag var riktigt orkeslös. Får se om jag tar en pw ikväll istället. Annars; Nya tag imon! Kände mig verkligen fööör snygg när jag cyklade hem med. Mjukisbyxor, pannband, högklackat & så en fet pälsjacka på det. Alltså, modepolisen borde tagit mig haha.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0