14 mars

Är nyss hemkommen från en morgonpw, sååå skönt. När jag var ute & pinnade på slog det mig - Det är ju faktiskt det här jag tycker är kul. Liksom, jag älskar att träna. Jag älskar att powerwalka & känna ett behagligt lugn i kroppen efteråt. Varför har jag istället gått ner mig totalt under vinter & blivit..mja fet, på kuppen? Inte okej nånstans! Så nu tänker jag lyssna på min kropp & göra det jag mår bra av. Sååå spikat!
Anyway. Har en helt okej vecka framför mig. På fredag var det även premiär för Hur många lingon finns det i världen, & jaaa, jag vill se den! Lördagen bjuder på fest & trots allt dåligt som har hänt är mitt liv helt okej!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0