13 mars

Väldigt bra kväll. Eller aa sjukt bra kväll! Kan inte uttrycka mig i ord hur fina tjompisar jag råkar ha. Känns hur bra som helst att komma hem & vara hyfsat klar i huvudet, ensam dessutom! Allt som hände ikväll var hur bra som helst. Fest hos malle med mat & god dricka (okej, det var inte nyktert för sofie ikväll, men nytt är istället: dricka lagom mängd, vid speciella tillfällen), sen häng med bra folk. Sedan att jag fick reda på endel saker (hoppas på total osanning) ligger jag nu istället & grubblar på. Hindrar mig gång på gång för att få en panikångestattack. Fyfan va vidriga människor det finns. Jag mår verkligen illa. Jag vill bara spy men orkar inte. Hur fan tänker folk? Jag önskar verkligen att jag hade varit något mer klar i huvudet förrförra helgen, så att jag hade kunnat ta mig hem. Jag ångrar att jag drack den där spriten & dedär drinkarna. Jag ångrar alltihop. Nu ska jag kolla film & tänka på hur bra den här kvällen har varit. Försöka glömma allt annat. Jag var bättre ovetande liksom.


PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0