11 mars

Så. Raderade alla tidigare inlägg. Kändes bäst så. De flesta var så ångestladdade & provocerande. Men nu! Jag har startat om på något nytt. Blivit någon bättre - in my opinion så att säga. Efter idag känner jag ett behagligt lugn i hela kroppen. Pratat med saknade personer, umgåtts med på tok för bra personer. Fick även idag klart för mig vilken elak person jag har varit. Dock inte längre, phu.
I alla fall. Dagen har spenderats lite i skolan, på stan & på gymmet. Köpte en pälsjacka i äkta päls. Mink eller rödräv, är lite osäker. Snygggg är den i alla fall. Undrar hur många djur som har fått sätta livet till, hee-hee. Sen ja, massa träning på det & kvällen spenderades vid datan. Inte något dåligt alls för en gångs skull. Love.love.LO-OVE! Jag saknar, verkligen!

& ja. I helgen blir det fest. Idag(fredag) blir det fest på 3 personer med vip-lista & allt. Hörde även att det var gratis bad i badkaret? Bra jobbat! Haha. Sen på imon(lördag) ska vi fira malle/molly/sandra som fyllt 18 år. grrreat!


PUSS ALLA FINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0